Discussies
| 28 juni 2009, 21:37
|
| De belangrijkste functionaliteit van de site is nu klaar: den boomstructuur rechts kan door admins uitgebreid en veranderd worden. Wa mij betreft kunnen we beginnen discussiėren over den inhoud. Enige suggesties over waar te beginnen? Ik dacht min of meer de structuur van Antwerps Schrijven te volgen. Ik kan ter referentie ook nog is mijnen ouden tekst over Vlaamse taal sturen, 'k heb nog een Word document met de laatste versie gevonden. Misschien beginnen met de Grammatica - da's het gemakkelijkst te structureren - en de onderwerpen over spelling tackelen naargelang we ze tegen komen? 't Zal vooral een discussie tussen Grytolle en mij zijn, en hopelijk ook Doedelzak, maar da maakt ni uit, heel den inhoud zal permanent ter discussie staan, 't ga der nu alleen om een eerste versie van alles te hebben. |
| 28 juni 2009, 21:51
|
| Denk ni dat der erg verschillende meningen zullen bestaan over de grammatica, en het grootste spellingprobleem zijn we al voorbij aangezien iedereen voorstanders zijn van zowel uwe regel voor de tussen-n als dieje voor den uitgang d/t |